ANAK PEWARIS DESAKU

ANAK PEWARIS DESAKU
ANAK JIRANKU MOHD AZRUL BIN ROSLI TEKUN MELAYARI INTERNIT DI PERPUSTAKAAN DESA PT SENAH

Ahad, 26 September 2010

SAMBUTAN HARI RAYA 1431H ANJURAN PERPUSTAKAAN DESA.

Hri ni Sabtu 25.9.2010 aku bersama ajk perpustakaan desa bertungkuslumus menmbuat persiapan membuat sambutan hari raya rumah terbuka. Pengisian sepanjang hari adalah pagi marhaban kerumah-rumah petang menerima mahaban rombongan guru2 sk sri gading. Petang persiapan majlis dan malamnya berlangsung majlis rumah terbuka. Selepas marhaban kami redakan suasana tanpa apa2 pengisian kecuali makan2 dan apabila masuk jam 9.00 malam kugiran Dinamix60an bermula suasana mula bertambah meriah. Sahabat2 ku yang hadir agar ramai kira2 700 orang hadir malam tu. Mujur ada 3 buah khemah aku sediakan dan jemputan selesa bersantai sambil menjamu selera....


Aku nak bergerak kejap ada hal.... akak aku Kalsom di Kota Tinggi di masukan wad di Hospital Pakar Jb.... aku kena berziarah di hospital dan minta kebenaran boos aku nak cuti...st-by 2 hari...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan