ANAK PEWARIS DESAKU

ANAK PEWARIS DESAKU
ANAK JIRANKU MOHD AZRUL BIN ROSLI TEKUN MELAYARI INTERNIT DI PERPUSTAKAAN DESA PT SENAH

Isnin, 4 Oktober 2010

Dairi desa sepanjang hari raya aidil fitri 1431H

Hari ni Encik Hisham dari AIM Caw Batu Pahat menelaifon aku tentang peserta AIM yang ingin turut sama dalam pogram selanjutnya.Aku hubungi puan Juriah untuk mencari peserta sekiranya berminat melalui suminay Encik Arsad Bardan , lapurannya untuk minggu hadapan.

Malam tadi tamatlah sudah pogram marhaban Perpustakaan Desa yang di anjurkan dimana malam penutup sebanyak 6 buah rumah . Rumah pertama Puan Mutiah Bardan sediakan makanan nasi lemak dan Gandos 5 biji aku makan heee.... banyak kan sampai kekenyangan , rumah kedua Puan Tini , ke tiga Encik Yaamt , ke Empat Puan Rugayah , Ke Lima Puan Ita Singgapura dan akhirnya Encik Jumaat.

Aku balaik rumah kepenatan dan terus rertidur. Tapi sebelom tu sebelah petang Hafiss Kicap jumpa aku , mengadu masalah tiada bola dan masalah remaja lain tentang yuraan sewa gelangang futsal.

Aku pesan abaikan masal;ah tu jangan di panjang2kan dengan lainnya...


Oklah aku nak... sambung kerja......Bye.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan