ANAK PEWARIS DESAKU

ANAK PEWARIS DESAKU
ANAK JIRANKU MOHD AZRUL BIN ROSLI TEKUN MELAYARI INTERNIT DI PERPUSTAKAAN DESA PT SENAH

Selasa, 5 Oktober 2010

MARHABAN JABATAN KAKI TANGAN JPS BATU PAHAT.

Di penghujung hari raya 1431 H sambutan hari raya masih berlangsung termasuklah grop aku. Hari pertama aku mengunjungi 4 buah rumah. Pertama aku kunjung rumah Jamilah bte Rahman di peserai dia menyediakan Nasi Ayam. Rumah kedua Ramli bin Aman sediakan mee hoon goreng.

Pusingan seterusnya rumah Jamal di Banag Jaya sediakan minuman beranika buah dalam kordial dll dan terakhir rumah Sahrom bin Ahmad makanan ubi rebus , nasi lemak dll.

Selawat nabi kami bawa sebagai menghormati tuan rumah dan doa kesejahteaan sebagai pengisian pogram.

Petang keadaan seperti biasa ja... Di pejabat aku menyemak permohonan permis pejabat dari Persatuan nelayan Batu Pahat untuk penempatan pegawai di PPPB Senggarang dan RISDA Sungai Balang untuk menambah kawasan. Secara lisan tiada halangan kerana kawasan pejabat masih kosong.

Ok lah aku nak sambung beraya kerana dah dapat lampu hijau dari boos tapi kena balik pejabat selepas selesai beraya... TK... Boos...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan